فـال روزانه 1391/12/04
نوشته شده توسط : armin

فـال روزانه  1391/12/04



فال روزانه متولدین فروردین

با آنکه امروز روز آرامی برای شماست، ولی روز سرگرم کننده و پر از تفریحی همهست. به کارهای هنری و کاردستی یا هر پروژه خلاقانه دیگری که دوست دارید بپردازید.از رمانس و ورزش لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز حال و هوایی رویایی و بسیار متفاوت با حال و هوایهمیشگی دارید. اگر به طرفتان قول داده اید که بیرون بروید و با هم کاری انجامدهید، باید قولتان را به یاد داشته باشید.

پیشبینی شغل شما: ایده های شما امروز از همه طرف تغذیه می شوند. حمایت از همه جهت میآید. شما در موقعیتی عالی برای پیش رفتن به سوی نقشه های خود قرار دارید. اگرامیدوارید که تنها بیرون بروید، این کار را بکنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روزی عالی برای لم دادن و استراحت کردن در منزل است. شما از تنها بودن ودراز کشیدن و هیچ کاری نکردن و خوردن غذای خوب و خواندن کتاب یا تماشای تلویزیونلذت می برید. تفریح در منزل هم برایتان جالب است.

پیش بینی روابط شما: امروز از آن روزهای خوب و خوشایند است. اگر شما و شریکزندگی تان تصمیم گرفته بودید که کاری انجام دهید، زیاد سخت نگیرید. برای بهره بردناز جادوی موجود در فضا، از رایحه های خوب، شمع و غیره استفاده کنید و غذایی عالیبپزید.

پیشبینی شغل شما: نگذارید روحیه کارآفرین شما از بین برود. شاید مسائل بزرگتر بر نقشههای شما سایه بیندازند، ولی دلیلی ندارد که اهدافتان را ول کنید. رویاهایتان رازنده نگه دارید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز با صحبت با دیگران، بسیار خوش می گذرانید. سرتان شلوغ است و دوست داریدهمه کار بکنید. با چیز مهمی موافقت نکنید. تعهد ندهید. فقط از گپ زدن لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز فضایی بسیار رمانتیک برای شما وجود دارد. اگر میخواهید فرد خاصی را به خود جذب کنید، لباس هایی با رنگ های روشن به خصوص زردبپوشید. اگر خانم هستید از جواهرات استفاده کنید. اسرارآمیز حرف بزنید.

پیشبینی شغل شما: امروز دنیا آماده است که پیام شما را بشنود. حس می کنید که افراد درموقعیتی هستند که استعداد شما را تحسین می کنند و مهارت های یکتای شما را میپذیرند. این تحسین ها را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز تمرکز و توجه شما روی پول، گردش وجه نقد و مسائل مالی است. در مورد پولمحافظه کار هستید. ولی وقتی که نوبت به خرید یا تصمیمات مهم می رسد باید مواظبباشید.

پیش بینی روابط شما: امروز روز آرامش و تفکر است. اگر شما و او برای کاریبرنامه ریزی کرده بودید، پس شاید بیرون غذا خوردن در یک رستوران، برای هر دویتانخوب باشد. امروز باید با هم مهربان باشید.

پیشبینی شغل شما: باید بدانید که شما بخشی از یک تیم بزرگتر هستید. کمک و سهمی که شمادارید بسیار بزرگ است، حتی اگر افراد کار شما را بازنشناسند. باید دل بدانید کهکارتان مهم است و بدون شما کارها سخت می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بیش از روزهای دیگر احساساتی هستید. اشکالی ندارد زیرا شما فقط میخواهید تفریح کنید. باید توقع کمبود، تأخیرهای کوچک و عدم کفایت مبهمی در کارداشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز حس ملکه بودن به شما دست می دهد، پس باید از آنبهره ببرید. فضایی جذاب و جادویی بین شما هست که برای هر رابطه ای معجزه می کند.اگر می توانید در هاله ای از راز و رمز به خود بگیرید، برایتان بهتر است.

پیش بینی شغل شما: خوش شانسی شما در این اواخر شاید ناگهان مکث کند. مشکلاینجاست که شما آنقدر سرتان شلوغ بوده است که نمی توانستید روی خودتان تمرکز کنید وافراد و همکارانتان را نادیده گرفته بودید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

امروز احساس می کنید می خواهید بی سر و صدا عمل کنید، تنها باشید یا در پشتپرده کارهایتان را بکنید. اخیراً زندگی شما خیلی اجتماعی بوده است زیرا سعی میکنید برای همه مردم، همه چیز باشید. بس است دیگر. حالا دیگر باید برای خودتان زمانبگذارید.

پیش بینی روابط شما: امروز باید به دنیای رویاها و فانتزی ها سفر کنید. مااغلب در روال عادی و روزانه گیر می کنیم و فراموش می کنیم که به آسمان و ستاره هانگاه کنیم. او را به جای خاص و جالبی ببرید تا یکبار دیگر شکوه آسمان شب یا زیباییطلوع خورشید را با هم نظاره گر باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز برایتان رویدادهای غیرمنتظره ای اتفاق می افتد و تعادل تان ازبین می رود. اگر آماده مواجهه با ضربه ای که به سمتتان می آید نباشید، این ضربه بهصورتتان می خورد. مواظب باشید!

فال روزانه متولدین مهر

اکنون دوست دارید که سخت کار کنید و کارهای زیادی را به انجام برسانید ولیامروز شاید با موانعی روبرو شوید. مانع عمده این است که حال و حوصله کار کردنندارید. باید جای دیگری باشید و تفریح کنید. از مصاحبت با دوستانتان لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: امروز او و شما باید کار خاصی انجام دهید. به نمایشگاهجالب و الهامبخشی بروید، چه نمایشگاه هنری، عکاسیف طراحی داخلی باشد چه هر چیزی کهنیروی تخیل و خلاقیت شما را برانگیزد.

پیشبینی شغل شما: امروز در موقعیت خوبی برای مایه گذاشتن بر انرژی خود هستید. دیگرانمسائل کلیدی را مطرح می کنند و شما راه حلی برای مسائل پیش رو ارائه می دهید. شجاعباشید و دیدگاه های خود را مطرح کنید.


فال روزانه متولدین آبان

امروز از رمانس، رویدادهای ورزشی، سینما، هنر، بازی با کودکان و سرگرمی هایدیگر لذت ببرید. ولی بدانید که رئیس ها و افراد بسیار مهم جشمشان به شماست. امروزنمی توانید از زیر چیزی دربروید.

پیش بینی روابط شما: شاید حس کنید که می خواهید از انرژی امروز برای جذب فردخاصی به زندگی تان استفاده کنید. اگر به مهمانی می روید، بهترین لباس هایتان رابپوشید و خودتان را شیک کنید. رویکردی اسرارآمیز و جذاب اتخاذ کنید.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که همه چیز نسبی است. آنچه یک نفر آن را فاجعهمی نامد شاید دیگر آن را فقط دست اندازی در جاده بداند. خودتان را با دیدگاه دومیهمتراز کنید. تأثیر آرامبخش شما برای اطرافیانتان آرامش می آورد.


فال روزانه متولدین آذر

امروز بهترین روز برای از زیر کار در رفتن است. راستی امروز جمعه است. ناهاریطولانی بخورید. اگر می توانید کاری نکنید. کار متفاوتی انجام دهید زیرا جویایماجرا هستید. به ایده های خلاقانه خود اعتماد کنید زیرا به راحتی می توانید فکرهایخلاقانه ای داشته باشید. امروز دیگران شما را جذاب می یابند.

پیش بینی روابط شما: در مورد یک رابطه مهم باید مطمئن شوید که فقط باورندارید، بلکه واقعاً چیزی را می دانید. شاید این کمی سخت باشد، زیرا پرده ای کهبین حقیقت و دروغ قرار دارد، بسیار نازک است. بهتر است به حس ششم خود اعتماد کنید.

پیشبینی شغل شما: امروز با مخافت روبرو می شوید. نگذارید دیدگاه های افراد بیسوادایده شما را خراب کند. به آنچه دیگران می گویند گوش دهید، ولی به یاد داشته باشیدکه آخرین قاضی صدای درونی شماست.


فال روزانه متولدین دی

امروز مراقب باشید زیرا تمرکز و دقت شما بر روی اموال مشترک، میراث، مالیات،بدهی و هر چیزی در رابطه با اموال مشترک از جمله رهن و وام است. مسائل خشکی هستند.ولی امروز روز خوبی برای رسیدگی به مسئل مهم نیست. در مورد مسائل مهم تصمیمنگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز حسی اسرارآمیز و جادویی در هوا وجود دارد که میتواند رابطه فعلی شما را به سطوح بالاتری برساند. امروز به رمانس ناب دست مییابید. آنچه لازم دارید ایجاد فضای مناسب است.

پیشبینی شغل شما: به یاد داشته باشید که همیشه لازم نیست همه چیز را از روی کتابانجام دهید. گاهی بهترین کار از شجاعت و نترسی نسبت به ناشناخته ها می آید. امروزروز شماست تا خارج از خطوط حرکت کنید. این کار به موفقیت می انجامد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز ذهن شما درگیر دوستان و شرکای نزدیک است و می توانید با دیگران خوشبگذرانید و تفریح کنید. ولی روز خوبی برای کسب و کار و مسائل کاری مهم نیست، ولیبرای خلاقیت و تفریح روز خوبی است.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد فرد خاصی بسیار اشتیاق دارید که اینغیرعادی است. شاید این فرد را نوری در تاریکی بدانید که تأثیری ایجاد می کند کهخیلی خوب است. ولی هیچ کس کامل نیست. باید مراقب باشید.

پیشبینی شغل شما: امروز دیگران می خواهند تنها بمانند، پس مزاحمشان نشوید. فقط نبایدحرکت های آنها را توهین به خود بدانید. فراموش نکنید که این افراد فقط نیاز دارندکه کمی تنها باشند تا کارشان را انجام دهند.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز تلاش زیادی برای نظم دادن بیشتر به کارهایتان می کنید زیرا حس می کنیدکه باید این کار را بکنید. گاهی انسان احساس گناه می کند. ولی احساس گناه هرگز مارا از کاری که می خواهیم انجام دهیم متوقف نمی کن. فقط ما را از لذت بردن از آنمحروم می کند.

پیش بینی روابط شما: شما امکان سپری کردن یک روز خاص را با فرد مورد علاقه خوددارید. شما در ایجاد فضای خاص تبحر دارید، پس چرا زمانی برای بهتر کردن منزلتان نمیگذارید تا آن را به مکان راحت و لذتبخش تبدیل کنید. این تأثیر جوان کننده و مفیدیبرای هر دوی شما دارد.

پیش بینی شغل شما: مثل همیشه، شما در مرکز یک تعارض و معضل واقعی هستید. نظراتقوی تان، شما را در موقعیت آشفته ای قرار داده که گویی راه گریزی از آن ندارید.باید از میدان جنگ دور بمانید و گاهی صبر کنید و درست فکر کنید.






:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: